Siparişimin teslimat adresini ve alıcı adını değiştirebilir miyim?
cosmoland.com.tr'de siparişinizin durumunu kontrol edin.
Eğer siparişiniz kargoya teslim edilmemiş ise talebinizi müşteri hizmetlerimize iletiniz.
Eğer siparişiniz “Kargoya Verildi” statüsündeyse alıcı veya adres değişikliğini sadece kargo firması yapabilir. Müşteri hizmetlerimize yoldaki kargo ile ilgili talebinizi iletmelisiniz.
Siparişim hangi kargo ile gönderilecek?
Siparişleriniz anlaşmalı kargo firması ile belirttiğiniz adrese teslim edilir.
Siparişim ne zaman gelir?
Satın aldığınız ürünler, detay sayfasında belirtilen tarih aralığında teslim edilir.
Üründe ‘’Hızlı Gönderi’’ yazısı var ise siparişiniz 24 saat içinde kargoya verilir.
Sipariş süreçlerinde sms ve mail ile bilgi verilecektir.
Kargoya verildikten sonra sipariş süreçlerini sitemiz üzerinden takip edebilirsiniz.
Teslimat ücreti ödemem gerekiyor mu?
‘’Kargo Bedava’’ ibaresi bulunan ürünlerde kargo ücretsizdir.
‘’Kargo Bedava’’ ibaresi bulunmayan ürünler de kargo ücreti sipariş esnasında tahsil edilecektir.
Siparişim ben adreste bulunmadığım bir zamanda gelmiş, ne yapmalıyım ?
Kargo firması adresinizde olmamanız durumunda siparişinizi şubeden alabileceğinizi bildiren bir not bırakır.
3 gün içerisinde paketinizi belirtilen şubeden almazsanız siparişiniz iade edilir.
İade edilen kargonun tekrar sevkini istiyorsanız bizimle irtibata geçebilirsiniz.
Kargoyu teslim alırken nelere dikkat etmeliyim?
Dış görüntüde bir sorun varsa, paketi elinize aldığınızda kırık parça sesi, paket üzerine bulaşmış sıvı, ambalajın üzerinde herhangi bir noktada ezilme görürseniz kesinlikle kargo görevlisi nezaretinde açıp, içeriği kontrol etmelisiniz.
Kargo paketinde, ürünün kendisinde hasar varsa kargo görevlisinden ‘’Hasar tespit tutanağı’’düzenlemesini talep ediniz. Tutanak düzenlenmeden kargo teslim fişini imzalamayınız. Kargo teslim fişine atılan imza ürünü eksiksiz ve sağlam olarak teslim aldığınız anlamına gelmektedir. Aksi takdirde hasarlı ürünü iade kabul etmemiz mümkün değildir.
Durum tespit tutanağı düzenlemek isterlerse kabul etmeyiniz, durum tespit tutanağı kesinlikle hasar tespit tutanağı yerine geçmez.
Gerekli kontrolleri yaptıktan sonra, kargoyu teslim almazsanız müşteri hizmetlerimize durumu bildirmeniz gerekmektedir.
Hasarlı ürünü tutanak ile birlikte teslim almadan kargo ile geri gönderin.
cosmoland.com.tr'de siparişinizin durumunu kontrol edin.
Eğer siparişiniz kargoya teslim edilmemiş ise talebinizi müşteri hizmetlerimize iletiniz.
Eğer siparişiniz “Kargoya Verildi” statüsündeyse alıcı veya adres değişikliğini sadece kargo firması yapabilir. Müşteri hizmetlerimize yoldaki kargo ile ilgili talebinizi iletmelisiniz.
Siparişim hangi kargo ile gönderilecek?
Siparişleriniz anlaşmalı kargo firması ile belirttiğiniz adrese teslim edilir.
Siparişim ne zaman gelir?
Satın aldığınız ürünler, detay sayfasında belirtilen tarih aralığında teslim edilir.
Üründe ‘’Hızlı Gönderi’’ yazısı var ise siparişiniz 24 saat içinde kargoya verilir.
Sipariş süreçlerinde sms ve mail ile bilgi verilecektir.
Kargoya verildikten sonra sipariş süreçlerini sitemiz üzerinden takip edebilirsiniz.
Teslimat ücreti ödemem gerekiyor mu?
‘’Kargo Bedava’’ ibaresi bulunan ürünlerde kargo ücretsizdir.
‘’Kargo Bedava’’ ibaresi bulunmayan ürünler de kargo ücreti sipariş esnasında tahsil edilecektir.
Siparişim ben adreste bulunmadığım bir zamanda gelmiş, ne yapmalıyım ?
Kargo firması adresinizde olmamanız durumunda siparişinizi şubeden alabileceğinizi bildiren bir not bırakır.
3 gün içerisinde paketinizi belirtilen şubeden almazsanız siparişiniz iade edilir.
İade edilen kargonun tekrar sevkini istiyorsanız bizimle irtibata geçebilirsiniz.
Kargoyu teslim alırken nelere dikkat etmeliyim?
Dış görüntüde bir sorun varsa, paketi elinize aldığınızda kırık parça sesi, paket üzerine bulaşmış sıvı, ambalajın üzerinde herhangi bir noktada ezilme görürseniz kesinlikle kargo görevlisi nezaretinde açıp, içeriği kontrol etmelisiniz.
Kargo paketinde, ürünün kendisinde hasar varsa kargo görevlisinden ‘’Hasar tespit tutanağı’’düzenlemesini talep ediniz. Tutanak düzenlenmeden kargo teslim fişini imzalamayınız. Kargo teslim fişine atılan imza ürünü eksiksiz ve sağlam olarak teslim aldığınız anlamına gelmektedir. Aksi takdirde hasarlı ürünü iade kabul etmemiz mümkün değildir.
Durum tespit tutanağı düzenlemek isterlerse kabul etmeyiniz, durum tespit tutanağı kesinlikle hasar tespit tutanağı yerine geçmez.
Gerekli kontrolleri yaptıktan sonra, kargoyu teslim almazsanız müşteri hizmetlerimize durumu bildirmeniz gerekmektedir.
Hasarlı ürünü tutanak ile birlikte teslim almadan kargo ile geri gönderin.